dokarimesa: Αμπντούν: "Δεύτερο σπίτι μου ο Ολυμπιακός"

Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Αμπντούν: "Δεύτερο σπίτι μου ο Ολυμπιακός"

Δεν νιώθει την ανάγκη να αλλάξει ομάδα ο Τζαμέλ Αμπντούν, καθώς αισθάνεται στον Ολυμπιακό σαν να είναι στο δεύτερο σπίτι του, όπως υποστήριξε σε συνέντευξή του μιλώντας στην ιστοσελίδα eurosport.fr (αναδημοσιεύτηκε και στην ιστοσελίδα depechedekabylie.com).



Σε ερώτηση, τι θα έπραττε σε περίπτωση που η Μαρσέιγ κατέθετε επίσημη πρόταση, ο Αλγερινός επιθετικός είπε ότι θα καθίσει στο τραπέζι και θα δει τι θέλει και ο Ολυμπιακός.
Αναλυτικά η συνέντευξή του Αμπντούν:
-Πήρες το βραβείο του πολυτιμότερο παίκτη του ελληνικού πρωταθλήματος. Πώς νιώθεις για αυτό;
«Είναι ένα σημαντικό βραβείο. Είμαι ικανοποιημένος που έκανα μαζί με τους συμπαίκτες μου στον Ολυμπιακό το νταμπλ. Είχα τις περισσότερες ασίστ και σκόραρα δέκα γκολ. Ήταν μια πολύ καλή χρονιά».
-Πώς είναι το ελληνικό πρωτάθλημα;
«Είναι αλήθεια πως δεν είναι σαν αυτό της Αγγλίας, όπου έπαιξα για τη Μάντσεστερ Σίτι. Όταν παίζεις στον Ολυμπιακό, όμως, σε περιμένουν παντού. Οι αντίπαλοι παίζουν άμυνα. Είναι διαφορετικά στο Τσάμπιονς Λιγκ, εκεί κερδίσαμε τη Μαρσέιγ και τη Μονπελιέ».
-Υπάρχει η αίσθηση ότι, όταν έφυγες από το γαλλικό πρωτάθλημα το 2010, αυτό σου έκανε καλό.
«Ναι, είναι αλήθεια. Εδώ είμαι σε μια ομάδα που με εμπιστεύεται. Στη Γαλλία έκανα μερικές λάθος επιλογές. Είχα την ευκαιρία να επιλέξω ανάμεσα σε Ναντ και Μαρσέιγ. Επέλεξα τη Ναντ και ήταν λάθος. Ήταν η μοίρα μου. Δεν μετανιώνω για τίποτα. Είμαι 27 χρόνων και μπορώ να διασκεδάζω ακόμα με το ποδόσφαιρο».
-Αν η Μαρσέιγ ενδιαφερόταν πάλι;
«Αν υπάρξει πρόταση θα καθίσουμε στο τραπέζι και θα δούμε τι θέλει ο Ολυμπιακός. Αυτή τη στιγμή δεν έχω ανάγκη από αλλαγή. Ακούω ότι για το πρόσωπό μου ενδιαφέρονται πολλές ομάδες. Εγώ είμαι στον Ολυμπιακό. Βγήκα μια δεύτερη οικογένεια, βρήκα σταθερότητα».
-Στη Γαλλία, δεν ήσουν ώριμος ή ήταν κάτι άλλο;
«Ξεκίνησα στη Λίγκα στα 17 μου. Στη Γαλλία πιστεύω ότι περιτριγυριζόμουν από συμβούλους που δεν μου έκαναν καλό, Σήμερα έχω έναν μάνατζερ που τα πηγαίνει πολύ καλά. Όταν έφτασα στην Ελλάδα πέρασα δύσκολα, αλλά με τη στήριξη του προέδρου του Ολυμπιακού και του φίλου μου Ράφικ Τζιμπούρ, βρήκα τη σωστή ισορροπία».
-Πλήρωσες κάποια λάθη που έκανες στη Γαλλία;
«Είναι αλήθεια ότι μικρός έκανα χαζομάρες. Ποιος δεν έχει όμως πριν φτάσει τα 20 του χρόνια; Σήμερα έχω ωριμάσει και έχω οικογένεια. Είμαι διαφορετικός άνθρωπος και συνεχίζω στο σωστό δρόμο. Τώρα, αν σου έχει τοποθετηθεί μια ετικέτα, είναι δύσκολο να την ξεφορτωθείς».
-Η άποψή σου για την επιστροφή της Παρί στην κορυφή;
«Είναι πολύ μεγάλη ομάδα. Έχω πολλούς φίλους όπως οι Μενέζ και Ματουϊντί που τους βλέπω ανά διαστήματα. Είναι καλό για το Παρίσι και τη Γαλλία. Η Μονακό επίσης θα είναι πολύ δυνατή».
-Θα μπορούσες να είσαι ο καλύτερος Βορειοαφρικανός ποδοσφαιριστής;
«Είναι σαν να λέμε ότι θα υπογράψω αύριο στη Ρεάλ Μαδρίτης. Όχι, δεν θα μπορούσα να είμαι εγώ. Εγώ είμαι απλά ο καλύτερος παίκτης του ελληνικού πρωταθλήματος. Αλλά αποτελεί όνειρο».-Πως εξηγείς ότι δεν σε καλεί στην εθνική ομάδα ο Χαλίλχοτζιτς;
«Υπάρχει προπονητής που κάνει τις επιλογές. Τις σέβομαι. Εγώ θα είμαι πάντα εδώ για την Εθνική».
-Στην Αλγερία λέγεται ότι χρησιμοποίησες τον τραυματισμό σου για την απουσία σου από το Κόφα Άφρικα 2013. Τι συνέβη;
«Οι άνθρωποι λένε μπούρδες. Έπαιξα τρεις εβδομάδες μετά το τουρνουά. Όταν ρωτήθηκα από τους υπεύθυνους, τους είπα ότι ήμουν τραυματίας».
Περισσότερες ειδήσεις απο τη διεθνή επικαιρότητα στο Contra.gr
επίσημο συνεργάτη του Balla

View the original article here

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου