dokarimesa: Φέργκιουσον: Η πιο συναρπαστική εμπειρία της ζωής μου

Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Φέργκιουσον: Η πιο συναρπαστική εμπειρία της ζωής μου

Εμφανώς συγκινημένος από τον τρόπο με τον οποίο τον αποχαιρέτησε ο κόσμος της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, ο σερ Αλεξ Φέργκιουσον
μίλησε στη συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε τον αγώνα με τη Σουόνσι, για τα χρόνια που πέρασε στο Ολντ Τράφορντ.
"Πρώτα από όλα θέλω να ευχαριστήσω όλη τη Μάντσετσερ Γιουνάιτεντ. Όχι μόνο τη διοίκηση, τα στελέχη, τους βοηθούς, τους συνεργάτες και τους ποδοσφαιριστές, αλλά και κάθε φίλαθλο χωριστά, για τις εντυπωσιακές στιγμές που ζήσαμε. Ήταν η πιο συναρπαστική εμπειρία της ζωής μου, και αισθάνομαι τυχερός που κοούτσαρα μερικούς από τους μεγαλύτερους ποδοσφαιριστές στον κόσμο", είπε αρχικά ο σερ Αλεξ και συνέχισε:
"Η αποχώρησή μου δεν σημαίνει και το τέλος της παρουσίας μου στον σύλλογο. Θα έχω την χαρά να τους παρακολουθώ να αγωνίζονται, αντί να υποφέρω μαζί τους".
Κλείνοντας πρόσθεσε: "Θα ήθελα να σας υπενθυμίσω πως όταν είχαμε τις δύσκολες στιγμές μας, ο σύλλογος στάθηκε στο πλευρό μου, όλοι βρέθηκαν δίπλα μου. Έτσι σήμερα όλοι πρέπει να σταθούμε στο πλευρό του νέου προπονητή".



View the original article here

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου