dokarimesa: Μπεν Σιμόν: «Δύσκολη απόφαση να φύγω από ΑΕΚ»

Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Μπεν Σιμόν: «Δύσκολη απόφαση να φύγω από ΑΕΚ»


O Ραν Μπεν Σιμόν είναι πλέον προπονητής της Χάποελ Τελ Αβίβ. Ο Ισραηλινός τεχνικός υπέγραψε συμβόλαιο για 2+1 χρόνια, και στις δηλώσεις του τόνισε ότι ο κυριότερος λόγος επιστροφής στο Ισραήλ ήταν οικογενειακός: «Το να βλέπω την οικογένειά μου, μου δίνει μεγάλη χαρά. Οι αναχωρήσεις και οι αφίξεις μου έσκιζαν την ψυχή».

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στις εμπειρίες που έζησε στην Κύπρο τονίζοντας ότι η απόφαση αποχώρησης από την ΑΕΚ ήταν δύσκολη αφού είχε δεθεί συναισθηματικά με την ομάδα της Λάρνακας: «Πέρασα εξαιρετικά. Απόλαυσα τόσο το ποδόσφαιρο όσο και τη ζωή γενικότερα. Πέρασα πολύ ωραία στο σύλλογο και με τους ανθρώπους του, αλλά τώρα χρειάζομαι να βρίσκομαι με την οικογένειά μου, γι' αυτό επέστρεψα στο Ισραήλ και είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Ήταν δύσκολος ο αποχωρισμός γιατί δέθηκα συναισθηματικά με την ΑΕΚ. Κάναμε μια εξαιρετική χρονιά και το ότι στο τέλος δεν πετύχαμε τον στόχο μας δεν μπορεί να χαλάσει τη γλυκιά γεύση που μου αφήνει η παρουσία μου εκεί».

Καταλήγοντας, ο Μπεν Σιμόν σχολίασε το πώς βλέπουν το ποδόσφαιρο ο φίλαθλοι στην Κύπρο: «Ο τρόπος που βλέπουν το ποδόσφαιρο στην Κύπρο είναι πολύ διαφορετικός. Δε θυμάμαι να έχω δει τόσο πάθος για ποδόσφαιρο».


View the original article here

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου