dokarimesa: Nicklas Bendtner: Ο κόσμος πιστεύει ότι είμαι ψυχοπαθής!

Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

Nicklas Bendtner: Ο κόσμος πιστεύει ότι είμαι ψυχοπαθής!

Ο επιθετικός της Arsenal Nicklas Bendtner δηλώνει ότι υπάρχουν κολλήματα όταν πρόκειται να μεταγραφεί σε ένα καινούργιο σύλλογο επειδή οι υποψήφιοι αγοραστές νομίζουν ότι είναι ψυχοπαθής!

Ο Δανός διεθνής λέει ότι είναι παρεξηγημένος και ότι ο κόσμος έχει εντελώς λανθασμένη εικόνα για το πρόσωπο του.

Αναλυτικά δήλωσε στον Jyllards-Postern:

“Έχω μιλήσει με συλλόγους που είπαν ότι έχουν ακούσει πολλές ιστορίες για εμένα. Εγώ τους λέω ότι καμιά από αυτές δεν ισχύει. ”

“Από όλα όσα λένε για μένα μόνο ένα πράγμα ισχύει και έχω μετανιώσει για το λάθος μου. Αναφέρομαι στο περιστατικό όπου οδηγούσα στην Κοπεγχάγη υπό την επήρεια αλκοόλ. Ο κόσμος πιστεύει ότι είμαι ψυχοπαθής.”

Ο 26χρονος επιθετικός φέτος βρισκόταν στον ‘’πάγο’’ αλλά τελικά βρήκε τον δρόμο προς την πρώτη ομάδα λόγω έλλειψης επιθετικών.

Το περασμένο καλοκαίρι θα μετακινούταν στην Crystal Palace αλλά τελικά το deal δεν έγινε.

Πάρα κάτω ένα βίντεο με τις καλύτερες στιγμές του ‘’παρεξηγημένου’’ Nicklas Bendtner που πάω στοίχημα ότι θα απολαύσετε.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου