dokarimesa: Μένει... φεύγοντας ο Βαλντές

Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Μένει... φεύγοντας ο Βαλντές

Ο Βίκτορ Βαλντές παραχώρησε συνέντευξη Τύπου το μεσημέρι της Παρασκευής (31/5), στην οποία εξήγησε τους λόγους για τους οποίους δεν προχώρησε σε ανανέωση του συμβολαίου του με την Μπαρτσελόνα, τονίζοντας όμως πως αυτό λήγει το καλοκαίρι του 2014.



Το όνομα του Ισπανού γκολκίπερ έχει συνδεθεί στενά με τη Μονακό και ενώ όλα έδειχναν πως θα αποχωρήσει το καλοκαίρι από τους "μπλαουγκράνα", στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε επεσήμανε πως ο κύκλος του στον Ισπανικό σύλλογο κλείνει, ωστόσο το συμβόλαιο του λήγει το καλοκαίρι του 2014.
"Οφείλω στους φιλάθλους μια εξήγηση σχετικά με το γιατί δεν θα ανανεώσω το συμβόλαιό μου. Η Μπαρτσελόνα μου έχει δώσει τα πάντα, με βοήθησε να γίνω επαγγελματίας και είναι το σπίτι μου για 20 χρόνια. Τους χρωστάω τα πάντα. Ήμουν τυχερός που μοιράστηκα τα αποδυτήρια με τους κορυφαίους ποδοσφαιριστές στον κόσμο", ξεκίνησε τις δηλώσεις του ο Βαλντές και συνέχισε: "Νομίζω πως ο ποδοσφαιρικός κύκλος μου σε αυτή την ομάδα ολοκληρώνεται με τη λήξη του υπάρχοντος συμβολαίου το 2014, οπότε ενημέρωσα τη διοίκηση για τις προθέσεις μου όταν με κάλεσε τον Ιανουάριο για να ανανεώσει το συμβόλαιό μου. Η απόφασή μου δεν έχει να κάνει με χρήματα.
Η πίεση στον γκολκίπερ είναι τεράστια σε αυτό το σύλλογο και είμαι ψυχολογικά εξουθενωμένος. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι με υποστήριξαν όχι μόνο όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και αυτούς τους δύσκολους μήνες για μένα. Έμεινα σιωπηλός για το καλό της ομάδας.
Το καλοκαίρι του 2014 είναι στο χέρι της διοίκησης να αποφασίσει τι είναι το καλύτερο για την εστία της ομάδας. Νομίζω πάντως ότι έχει αρκετό χρόνο για να βρει έναν καλό αντικαταστάτη μου. Εγώ από την πλευρά μου θα υπερασπίζομαι αυτή τη φανέλα μέχρι την τελευταία ημέρα, κάτι που κάνω από την πρώτη ημέρα που ήρθα εδώ".

View the original article here

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου