dokarimesa: Ηλίας Χαραλάμπους "Αδικήθηκα στην ΟΜΟΝΟΙΑ"

Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Ηλίας Χαραλάμπους "Αδικήθηκα στην ΟΜΟΝΟΙΑ"

Ο Ηλίας Χαραλάμπους εξέφρασε για πρώτη φορά την πικρία του για την αποχώρηση από την Ομόνοια και τους χειρισμούς ορισμένων που τον οδήγησαν στην έξοδο από το σπίτι του, όπως χαρακτηρίζει την ομάδα της Λευκωσίας.


Ο Κύπριος διεθνής αμυντικός που κάνει πολύ καλή χρονιά στη δεύτερη κατηγορία της Γερμανίας με τα χρώματα της Καρλσρούη μίλησε στην Sportday και ανάφερε μεταξύ άλλων: «Είναι αλήθεια ότι νιώθω πολύ δυνατός. Στην Κύπρο κάποιοι πήγαν να με πείσουν ότι τελείωσε η καριέρα μου και ότι δεν είχα άλλα να δώσω, αυτή την εντύπωση μου έδιναν κι εγώ παραλίγο να πέσω στην παγίδα να το πιστέψω, γιατί όπως κατάλαβα μετά ήταν μια παγίδα. Με φώτισε ο θεός να κάνω το βήμα για τη Γερμανία, εκεί κατάλαβα ότι έχω πολλά να δώσω ακόμα στο ποδόσφαιρο και θα τα δώσω. Νιώθω δυνατός να συνεχίσω να αγωνίζομαι σε ψηλό επίπεδο».

Νιώθεις ότι στην Κύπρο και δη στην Ομόνοια αδικήθηκες, αναγνώρισαν περισσότερο το ταλέντο σου στη Γερμανία;
«Η λέξη αδικήθηκα είναι λίγη. Στην Ομόνοια δεν υπάρχει Ομόνοια, άλλο η ιδέα Ομόνοια την οποία εγώ αγάπησα και έδωσα τα πάντα γι’ αυτήν και άλλο οι άνθρωποι που βρίσκονται κατά καιρούς εκεί. Όταν προκύπτει διαζύγιο από μια ομάδα πρέπει να γίνεται με αξιοπρέπεια και από τις δυο πλευρές και όχι να προσπαθούν να σου βγάλουν κάποια πράγματα. Κάποτε τη δεδομένη χρονική στιγμή που φεύγεις δεν παίρνεις το ευχαριστώ που θα ήθελες για τα όσα έχεις προφέρει και αυτό είναι που πικραίνει περισσότερο. Εγώ κάποτε θα επιστρέψω στην Ομόνοια, όταν γίνει η Ομόνοια που ήξερα. Η Ομόνοια ήταν το σπίτι μου και ένιωσα ότι κάποιοι ήρθαν και με έβγαλαν έξω. Eγιναν πολλά, ειπώθηκαν πολλά για την απομάκρυνση μου χωρίς εγώ να βγω να μιλήσω για το παραμικρό. Εγώ ήμουν το πρώτο θύμα, ακολούθησαν κι’ άλλοι και πλέον ο κόσμος γνωρίζει την πραγματικότητα».

Πηγή : shootandgoal
stoixima

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου