dokarimesa: Γερμανός κατάσκοπος στο ξενοδοχείο των Ελλήνων

Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Γερμανός κατάσκοπος στο ξενοδοχείο των Ελλήνων



Ως άλλος «δούρειος ίππος», δημοσιογράφος της Bild μπήκε στο ξενοδοχείο της Ελλάδας και έγραψε: «Βρίζουν - καπνίζουν – τραγουδούν». Διαβάστε τι έγραψε για τον Σαμαρά και τον Γιώργο Καραγκούνη.



«Νοιώθω σαν τον 007.



Εγώ, ο ρεπόρτερ της Bild, ως κατάσκοπος απέναντι στους Έλληνες, τους αντιπάλους μας την Παρασκευή.

Μένω στο ξενοδοχείο Warszawianka, τεσσάρων αστέρων, 38 χιλιόμετρα από την Βαρσοβία. Εδώ προετοιμάζονταονται οι Έλληνες πριν από τον προημιτελικό. Ζω κι εγώ εδώ τώρα. Ως δημοσιογράφος της Μπιλντ από την Τροία.

Το δίκλινό μου κοστίζει 93 ευρώ κάθε βράδυ. Τα πάντα στην τιμή, όπως και για τους Έλληνες.

Η ομάδα έχει τη δική της πτέρυγα στο ξενοδοχείο. Τριάντα άνδρες ασφάλειας, δύο σε κάθε πάτωμα. Τώρα πρέπει να πηγαίνω. Διαμαρτύρομαι ότι δεν έχω μπαλκόνι. Για εννέα ευρώ εξασφαλίζω δωμάτιο με μπαλκόνι.


Τώρα, μένω δίπλα στο Φερνάντο Σάντος. Ο νέος μου γείτονας είναι ο προπονητής της Ελλάδας.



Από το μπαλκόνι μου μπορώ να δω πως ο Σάντος κανπίζει στο δικό του. Κι άλλο ένα. Κι ακόμα ένα, κι άλλο... Μανιώδης καπνιστής. Αν η αντίσταση των Ελλήνων είναι τόσο ζωηρή όσο η μανία του κόουτς για το τσιγάρο...
Ακόμα και στο ημίχρονο καπνίζει μέσα σε αυτοκίνητο, μου λέει Έλληνας πληροφοριοδότης.



Αυτή που δουλεύει σκληρά για τους Έλληνες είναι η μηχανή του καφέ. Εχουν δύο, μια για καπουτσίνο και μια για Γαλλικό. Δουλεύουν συνεχώς.

Η τυπική μορφή του παίκτη έχει ως εξής: λευκή και μπλε σαγιονάρα, λευκή και μπλε αθλητική στολή και γένια τριών ημερών. Μάλλον οι Έλληνες το μακραίνουν μέχρι να αποκλειστούν.



Βλέπω τον Θεοφάνη Γκέκα, τον επιθετικό που παίζει στη Μπουντεσλίγκα. Εχει τα ακουστικά του στα αυτιά και ακούει μουσική από το iPhone. Τα τραγούδια είναι ήδη περασμένα.

Βγάζω φωτογραφίες με το κινητό μου. Ξαφνικά, πέφτω πάνω στον μπάρμαν. Θέλει να μάθει ποιός είμαι. Είμαι οδοντίατρος. Αυτό είναι το καμουφλάζ μου. Λευκό πουκάμισο, λευκό σορτς, λευκές σαγιονάρες. Ιδρώνω. Προσπαθώ να μείνω ψύχραιμος. Είμαι από τη Ρωσία και λέω "no kappitschi".«Φτου», λέει ο μπάρμαν.



Ξαφνικά, κάποιος γελάει και φωνάζει στην πίσω αυλή. Τρέχω και βλέπω τον Γιώργο Καραγκούνη. Ο 35χρονος αρχηγός. Ουρλιάζει στο κινητό του. Κάθε δεύτερη λέξη είναι το “Malakas”. Ένας έλληνας φίλος λέει ότι στα Γερμανικά σημαίνει κάτι σαν το "Kiss my ass".

Ο φωνακλάς που είδαμε την Παρασκευή δεν θα είναι στο γήπεδο. «Malaka-Karagounis», είναι τιμωρημένος.
Το απόγευμα στο πάρκο είναι και ο Γιώργος Σαμαράς. Αυτό είναι: το βερνίκι παπουτσιών στο λαδωμένο του μαλλί.

Είναι ώρα προπόνησης. Η χαρά των Ελλήνων. Περπατούν αγκαζέ στο πάρκο, μιλούν συνέχεια, γελούν περισσότερο. Και το βράδυ; Στη 1.00 βρίσκομαι στο λόμπι. Κανένας Έλληνας. Τώρα, ακόμα και η μηχανή του καφέ κάνει διάλλειμα».


Πηγή : www.pamesports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου